OstroVit Arginina 1000 mg (150 kap)
Opis
OstroVit Arginina 1000 mg (150 kap)
- Poprzez bezpośrednią aktywację tlenku azotu, poprawia przepływ krwi
- Przy dłuższej suplementacji, arginina zwiększa wrażliwość insulinową
- L-arginina przyśpiesza gojenie się różnego rodzaju ran, skaleczeń czy oparzeńJako silny antyoksydant (przeciwutleniacz) redukuje nadmiar wolnych rodników w naszym organizmie
- Działa protekcyjnie na układ sercowo-naczyniowy Działa korzystnie na mózg poprzez zwiększenie dopływu krwi.
Informacje o produkcie:
OstroVit Arginina 1000 mg to suplement diety w kapsułkach zawierający tylko jeden składnik, jakim jest l-arginina. W trosce o jakość i zadowolenie konsumentów preparat został poddany najwyższemu poziomowi mikronizacji, co świadczy o jego doskonałości. Arginina jest uznawana za jeden z lepszych noboosterów. Dzięki swoim właściwościom arginina będąca substratem syntezy tlenku azotu obniża ciśnienie krwi i polepsza transport tlenu do naszych komórek mięśniowych
Wartości odżywcze:
Składniki aktywne | Porcja | % RWS* |
L-arginina | 3000 mg | * |
*RWS - dzienna Referencyjna Wartość Spożycia
Składniki:
L-arginina, otoczka kapsułki (żelatyna, woda oczyszczona).
Produkt może zawierać mleko (łącznie z laktozą), soję, orzeszki ziemne, inne orzechy, nasiona sezamu, owies, jaja, skorupiaki, ryby.
Sposób użycia:
1 porcja: 3 kapsułki. Spożywać jedną porcję 30 min przed treningiem.
Nie przekraczać zalecanej dziennej porcji do spożycia. Suplement diety nie może być stosowany jako substytut (zamiennik) zróżnicowanej diety. Zalecany jest zrównoważony sposób żywienia i zdrowy tryb życia. Nie spożywać w przypadku uczulenia na którykolwiek ze składników produktu. Produkt nie powinien być stosowany przez dzieci, kobiety w ciąży i matki karmiące. Przechowywać w sposób niedostępny dla małych dzieci.
Przechowywanie:
Produkt należy przechowywać w sposób niedostępny dla małych dzieci. Nie stosować, jeśli wewnętrzne uszczelnienie zostało uszkodzone. Przechowywać w chłodnym i suchym miejscu.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.