



73,99 zł
Cena regularna:
79,99 zł

YANGO Czarny bez 5% flawonoidów (90 kap)
Opis
YANGO Czarny bez 5% flawonoidów (90 kap)
Ekstrakt z czarnego bzu, standaryzowany na zawartość 5% flawonoidów.
-
zdrowe serce i układ krążenia
-
kontrola wagi
-
wspomaga usuwanie wody z organizmu
-
wsparcie układu moczowego
Informacje o produkcie:
Wartości odżywcze:
Składniki aktywne | 1 kapsułka |
Czarny bez - ekstrakt | 300mg |
w tym flawonoidy (5%) | 15mg |
Składniki:
Ekstrakt z kwiatów czarnego bzu (Sambucus nigra) standaryzowany na zawartość 5% flawonoidów. Skład kapsułki: Celuloza roślinna (wegetariańskie).
Sposób użycia:
1 kapsułka 2 razy dziennie. Kapsułkę połknąć i popić dużą ilością wody, po posiłku
Ważne: Nie przekraczać zalecanej dziennej porcji. Suplement diety nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety i zdrowego trybu życia.
Osoby przyjmujące leki przed użyciem powinny skonsultować się z lekarzem lub farmaceutą. Niewskazane dla małych dzieci, kobiet w ciąży oraz karmiących.
Produkt wolny od metali ciężkich, takich jak arsen, kadm, ołów czy rtęć.
Przechowywanie:
Przechowywać w ciemnym i suchym miejscu w temperaturze pokojowej, w sposób niedostępny dla małych dzieci.
Informacje o producencie:
YANGO Sp. z o.o. ul. Granitowa 3/14, 02-681 Warszawa
Marka Yango powstała w 2014 roku w oparciu o polski kapitał. Powołaniem firmy stało się stworzenie naturalnych suplementów diety najwyższej jakości. Yango przykłada szczególną wagę do maksymalnej przyswajalności składników aktywnych i odpowiednich dawek, w oparciu o najnowsze badania naukowe. Produkcja odbywa się zawsze na terenie Unii Europejskiej, w zgodzie z normami Dobrej Praktyki Produkcyjnej GMP. W procesie produkcyjnym nie stosuje się GMO czy napromieniowywania, firma unika zbędnych dodatków i wypełniaczy. Wszystkie ekstrakty roślinne zamykane są w kapsułkach z celulozy roślinnej, dzięki czemu są delikatne dla żołądka i mogą być przyjmowane przez wegan i wegetarian.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.