



Aliness Dong Quai (DZIĘGIEL CHIŃSKI) 500mg (100kap) data 30.06.2025
Cena regularna:
44,90 zł
towar niedostępny

Opis
Aliness Dong Quai (DZIĘGIEL CHIŃSKI) 500mg (100kap)
- nie zawiera laktozy;
- nie zawiera glutenu;
- nie zawiera soi;
- produkt wolny od GMO;
Informacje o produkcie:
Wspiera prawidłowe działanie układu moczowo-płciowego kobiet, chroni komórki i tkanki przed uszkodzeniem oksydacyjnym oraz poprawia transport tlenu przez czerwone krwinki
Wartości odżywcze:
Składniki aktywne | 1 kapsułka | 2 kapsułki |
Ekstrakt z dzięgla chińskiego (Angelica sinensis) | 500mg | 1000mg |
W tym: ligustylid | 7,5mg | 15mg |
*ZDS - zalecane dzienne spożycie
**ZDS - zalecane dzienne spożycie nie zostało ustalone
Składniki:
ekstrakt z dzięgla chińskiego (Angelica sinensis) standaryzowany na 1,5% ligustylidu, otoczka kapsułki: (substancja wiążąca: hydroksypropylometyloceluloza)
Sposób użycia:
1-2 kapsułki dziennie.
Nie przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia.
Suplement diety nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety. Zaleca się stosowanie zrównoważonej i zróżnicowanej diety i zdrowego trybu życia.
Przechowywanie:
Przechowywać w temperaturze pokojowej w suchym miejscu, w sposób niedostępny dla małych dzieci.
Informacje o producencie:
MedicaLine - Konrad Malitka, Ostrówiec 150, 05-480 KarczewAliness to podstawowa linia produktów polskiej firmy MedicaLine. Aliness to nowoczesne produkty i preparaty, łatwe do aplikacji, o wysokiej i szybkiej biowchłanialności substancji czynnych. MedicaLine od wielu lat zajmuje się opracowywaniem zaawansowanych technologii produkcji. MedicaLine należy do nielicznych firm w branży posiadających nowoczesny zakład produkcyjny oraz zaplecze rozwojowo-badawcze. MedicaLine® spełnia najwyższe Europejskie Standardy Produkcji i Magazynowania bazujące na standardzie farmaceutycznym GMP oraz HACCP. Wszyscy dostawcy Medicaline® są wnikliwie weryfikowani oraz cyklicznie audytowani pod kątem jakościowym.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.