Biolavit Olejek eteryczny cytrynowy Bilovit (30 ml)
Opis
Biolavit Olejek eteryczny cytrynowy (30 ml)
Informacje o produkcie:
Olejek cytrynowy to produkt pozyskiwany z owoców drzewa cytrusowego. Ma on właściwości pobudzające, antydepresyjne, antyreumatyczne, ściągające, tonizujące, przeciwbólowe i antytoksyczne. Działa przeciwgorączkowo i stymuluje produkcję krwinek, czym wzmacnia system odpornościowy. Uspokaja pracę serca i wpływa korzystnie na pracę układu krążenia, co pozwala mu obniżać ciśnienie krwi. Jest pomocny przy stanach zapalnych skóry, trądziku i opryszczce. Dezynfekuje powietrze i odstrasza owady. Na umysł działa pobudzająco i odświeżająco, a także pomocniczo w zwalczaniu stanów apatii.
Zastosowanie:
Pochodzenie surowca: Nie wiemy dokładnie skąd jest cytryna zwyczajna. Podejrzewa się, że pochodzi z Indii, Włoch lub Chin.
Działanie: oczyszczające, pobudzające, relaksujące
Zapach: świeży, słodki, intensywnie cytrusowy z subtelną ziołową nutą
Kolor: jasnożółty do żółtozielonego
Nuta: wysoka
Zalecana aplikacja: do masażu, do kąpieli, do inhalacji, do kompresów, w dyfuzorze
Przeciwwskazania: Jak wszystkie olejki cytrusowe ma działanie fotouczulające, dlatego po aplikacji nie należy wystawiać skóry na działanie promieni słonecznych. Nieodpowiedni dla dzieci do 6 roku życia. Powinien być zużyty do 12 miesięcy od otwarcia.
Zalecane stężenie: 2%
Informacje o producencie:
Biolavit - ul. Józefa Jedynaka 16, 32-020 WieliczkaBiolavit to grono ludzi z pasją oraz świadomością, że odpowiedni skład produktów wpływa na zdrowie oraz dobre samopoczucie każdego z nas. Historia marki sięga roku 2019 i związana jest z produkcją oleju lnianego który powstawał w niewielkiej olejarni pod Krakowem. Od tego czasu firma sukcesywnie wprowadza do oferty nowe wartościowe produkty, chcąc pozytywnie wpływać na sposób odżywiania się. Obecnie w ofercie znajdują się już nie tylko oleje tłoczone na zimno, ale również naturalne olejki eteryczne oraz wiele pyszności - począwszy od mąki, a kończąc na orzechach.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.