



Hauster Witamina D3 2000 j.m. (120tab)
Opis
Hauster Witamina D3 2000 j.m. (120 tab)
Witamina D3 w 100% naturalnego pochodzenia z lanoliny.
- niewielki rozmiar tabletki - łatwość przyjmowania;
- ekonomiczne opakowanie;
- produkt wolny od sztucznych dodatków i konserwantów;
Informacje o produkcie:
Suplement diety szczególnie polecany w profilaktyce osteoporozy, przy obniżonej odporności oraz jako uzupełnienie diety przy niedoborach witaminy D.
Wartości odżywcze:
Składnik: | 1 kapsułka | %RWS |
witamina D3 (cholekalcyferol | 50mcg | 1000% RWS |
*RWS- referencyjna wartość spożycia
Składniki:
(celuloza mikrokrystaliczna, skrobia ziemniaczana, l-leucyna) - substancje pomocnicze, witamina D3 (cholekalcyferol 50mcg - 1000% RWS*). .
Sposób użycia:
Zalecane spożycie: 1 kapsułka raz dziennie, najlepiej w trakcie posiłku.
Środki ostrożności: Nie należy przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia oraz stosować produktu w przypadku nadwrażliwości na którykolwiek z jego składników. Kobietom w okresie ciąży lub karmienia piersią zaleca się wcześniejsze skonsultowanie z lekarzem.
Suplement diety nie może być stosowany jako substytut (zamiennik) zróżnicowanej diety.
Przechowywanie:
Przechowywać w suchym miejscu, w temperaturze pokojowej, w sposób niedostępny dla dzieci. Chronić od światła. Informacja alergiczna: Produkt nie zawiera laktozy ani glutenu.
Informacje o producencie:
HAUSTER SP. Z O.O. Warszawa 01-217, ul. Kolejowa 9/11
Hauster® jest doświadczoną polską firmą, prężnie rozwijającą się na rynku ochrony zdrowia. W branży suplementów Hauster funkcjonuje od 2014 roku. Jako producent wyrobów farmaceutycznych dostarcza bezpieczne i sprawdzone preparaty, uzupełniające codzienną dietę w wysokiej jakości produkty. Misją firmy jest dostarczanie naturalnych i skutecznych rozwiązań farmaceutycznych, które wspomagają utrzymanie zdrowia, siły i witalności. Celem firmy Hauster jest troska o zadowolenie, zaufanie i lepszy komfort życia każdego pacjenta.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.