



OstroVit AOL (120 kap)(data do 05.05.2025)
Cena regularna:
36,99 zł
towar niedostępny

Opis
OstroVit AOL (120 kap)
- Wzmaga anabolizm oraz przyśpiesza regenerację potreningową
- Naturalnie zwiększa syntezę hormonu wzrostu
- Synergiczne działanie trzech substancji
- Może wspomóc zwiększenie siły oraz wytrzymałości
- Wspomaga proces lipolizy, czyli spalania tkanki tłuszczowej
- Produkt poprawiający jakość snu
Informacje o produkcie:
OstroVit AOL to suplement diety w kapsułkach uzupełniający dietę w trzy synergistycznie działające aminokwasy: alfa-ketoglutaran L-argininy (AAKG), L-ornitynę oraz L-lizynę. Mieszanka trzech aminokwasów pomoże Ci zwiększyć anabolizm mięśniowy, naturalnie zwiększy syntezę hormonu wzrostu (GH), który poprawi wydolność oraz siłę na ciężkich treningach.
Wartości odżywcze:
Składniki aktywne | 3 kapsułki | % RWS* |
Alfa-ketoglutaran L-argininy | 1000mg | * |
L-ornityna HCL | 1000mg | * |
L-lizyna HCL | 1000mg | * |
*RWS - dzienna Referencyjna Wartość Spożycia
Składniki:
Alfa-ketoglutaran L-argininy, L-ornityna HCL, L-lizyna HCL, otoczka kapsułki (żelatyna, woda oczyszczona).
Produkt może zawierać mleko (łącznie z laktozą), soję, orzeszki ziemne, inne orzechy, nasiona sezamu, owies, jaja, skorupiaki, ryby.
Sposób użycia:
Spożywać 1 porcję (3 kapsułki) dziennie.
Nie przekraczać zalecanej dziennej porcji do spożycia. Suplement diety nie może być stosowany jako substytut (zamiennik) zróżnicowanej diety. Zalecany jest zrównoważony sposób żywienia i zdrowy tryb życia. Nie spożywać w przypadku uczulenia na którykolwiek ze składników produktu. Produkt nie powinien być stosowany przez dzieci, kobiety w ciąży i matki karmiące. Przechowywać w sposób niedostępny dla małych dzieci.
Przechowywanie:
Produkt należy przechowywać w sposób niedostępny dla małych dzieci. Nie stosować, jeśli wewnętrzne uszczelnienie zostało uszkodzone. Przechowywać w chłodnym i suchym miejscu.
Informacje o producencie:
Fitness Trading Robert Szulborski ul. Sitarska 16, 18-300 Zambrów Polska
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.