



OstroVit L-carnitine SHOT (80 ml x24szt) Karnityna
Opis
OstroVit L-carnitine SHOT
- Wspiera procesy spalania tkanki tłuszczowej (pobieranie energii z tłuszczy)
- Przyspiesza po treningową regenerację
- Zwiększą wytrzymałość treningową
- Opóźnia efekt zmęczenia Wspomaga proces przemieszczania kwasów tłuszczowych do serca i komórek immunologicznych
Informacje o produkcie:
OstroVit L-carnitine SHOT to suplement diety w płynie. Zawiera substancje słodzące. Napój niegazowany zawierający L-karnitynę. Produkt przeznaczony dla osób, które dbają o swoją sylwetkę i chciałyby zwiększyć procesy spalania tkanki tłuszczowej, przyśpieszyć regenerację oraz zwiększyć wytrzymałość treningowąe
Wartości odżywcze:
Składniki aktywne | Porcja | % RWS* |
L-karnityna | 2500 mg | * |
*RWS - dzienna Referencyjna Wartość Spożycia
Składniki:
Woda, sok jabłkowy z koncentratu soku jabłkowego (20%), L-karnityna, kwas: kwas cytrynowy; regulator kwasowości: cytryniany trisodu; aromaty, substancje słodzące: sukraloza, acesulfam K; substancje konserwujące: sorbinian potasu, benzoesan sodu.
Suplement diety. Zawiera substancje słodzące.
Sposób użycia:
Spożyć 1 butelkę (80 ml) dziennie. Osad jest zjawiskiem naturalnym. Wstrząsnąć przed użycie. Spożyć w ciągu 24 godzin po otwarciu.
Nie przekraczać zalecanej dziennej porcji do spożycia. Suplement diety nie może być stosowany jako substytut (zamiennik) zróżnicowanej diety. Zalecany jest zrównoważony sposób żywienia i zdrowy tryb życia. Nie spożywać w przypadku uczulenia na którykolwiek ze składników produktu. Produkt nie powinien być stosowany przez dzieci, kobiety w ciąży i matki karmiące. Przechowywać w sposób niedostępny dla małych dzieci.
Przechowywanie:
Produkt należy przechowywać w sposób niedostępny dla małych dzieci. Nie stosować, jeśli wewnętrzne uszczelnienie zostało uszkodzone. Przechowywać w chłodnym i suchym miejscu.
Informacje o producencie:
Fitness Trading Robert Szulborski ul. Sitarska 16, 18-300 Zambrów Polska
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.