



Avitale Witamina C Quali-C (30 ml)
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Avitale Witamina C Quali-C
Quali®-C to jedyna witamina C w postaci kwasu L-askorbinowego produkowana w Europie, a dokładnie w Szkocji.
- przyczynia się do ochrony składników komórki przed uszkodzeniem oksydacyjnym;
- zwiększa wchłanianie żelaza niehemowego;
- przyczynia się do prawidłowego pozyskiwania energii w procesach metabolicznych;
- przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania układu nerwowego;
- przyczynia się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia;
Informacje o produkcie:
Avitale Quali-C Witamina C krople jest suplementem diety, który uzupełnia codzienną dietę w witaminę C o pozytywnym wpływie na układ odpornościowy oraz wspomagającą syntezę kolagenu i pomagającą zredukować uczucie zmęczenia i znużenia. Polecany dla dzieci, zalecany dla wegan, wegetarian oraz laktowegetarian.
Wartości odżywcze:
Składniki aktywne | 1 porcja | 5 porcji |
Witamina C | 16 mg/ (*20%) | 80 mg/ (*100%) |
Składniki:
Woda oczyszczona, witamina C (quali-C) (kwas L-askorbinowy, L-askorbinian sou]
Sposób użycia:
1 lub 5 porcji dziennie w trakcie posiłku. Porcja = 1 kropla Nie przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia.
Przechowywanie:
Przechowywać w temperaturze pokojowej w sposób niedostępny dla małych dzieci.
Informacje o producencie:
MedicaLine - Konrad Malitka, Ostrówiec 150, 05-480 KarczewAVITALE® to linia produktów polskiej firmy MedicaLine. MedicaLine od wielu lat zajmuje się opracowywaniem zaawansowanych technologii produkcji. MedicaLine należy do nielicznych firm w branży posiadających nowoczesny zakład produkcyjny oraz zaplecze rozwojowo-badawcze. AVITALE® to naturalne oraz innowacyjne witaminy w kroplach, które powstały w odpowiedzi na coraz większe zainteresowanie Konsumentów suplementami o najwyższej jakości. Efektem badań oraz powszechnego wzrostu świadomości konsumenckiej stało się ponowne zdefiniowanie najbardziej pożądanych cech, które to spełniają witaminy w kroplach AVITALE.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.