74,99 zł
Cena regularna:
81,99 zł
Medica Herbs Ashwagandha 500mg (60kap)
Opis
Medica Herbs Ashwagandha 500mg (60kap)
- energia i wytrwałość
- naturalne odprężenie
- odporność organizmu
Informacje o produkcie:
Ashwagandha (Withania somnifera) wspiera utrzymanie prawidłowych funkcji poznawczych (pamięci i koncentracji). Pomaga zachować stan naturalnego odprężenia oraz sprzyja spokojnemu zasypianiu. Ashwagandha jest stosowana jako adaptogen – substancja, która wspomaga prawidłową odporność organizmu na niesprzyjające czynniki zewnętrzne, jednocześnie wspierając właściwy poziom energii i wytrzymałości.
Składniki:
wyciąg z korzenia Withania somnifera; kapsułka (żelatyna – składnik otoczki).
Sposób użycia:
Zalecana porcja do spożycia w ciągu dnia niezbędna do uzyskania korzystnego działania: 1 kapsułka (opakowanie zawiera 60 porcji).
Ważne: Nie przekraczać zalecanej dziennej porcji. Suplement diety nie może być stosowany jako substytut (zamiennik) prawidłowo zróżnicowanej diety. Zalecany jest zbilansowany sposób żywienia oraz zdrowy tryb życia.
Nie stosować u kobiet w ciąży oraz karmiących piersią. Nie stosować w przypadku uczulenia na którykolwiek ze składników produktu.
Przechowywanie:
Przechowywać w ciemnym i suchym miejscu w temperaturze pokojowej, w sposób niedostępny dla małych dzieci.
Informacje o producencie:
Producent: Medica Herbs Sp. z o.o. ul. Bieżanowska 23e, 30-812 Kraków, PLZakład produkcyjny Medica Herbs powstał i funkcjonuje w 100% w oparciu o polski kapitał. Nowoczesne maszyny kapsułkujące pozwalają wytwarzać cały zakres produktów bez substancji dodatkowych. Wszystkie produkty są wytwarzane w zgodzie z obowiązującymi zasadami i normami UE. Znakiem rozpoznawalnym oferowanych preparatów jest wysokie stężenie substancji aktywnych, znakomita przyswajalność oraz synergia składników zielarskich. Ekstrakty w 100% pochodzą z ziół i cechują się wysoką bioprzyswajalnością. Wyciągi ziołowe są pozbawione nośników w postaci wody, alkoholu czy oleju.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.