74,99 zł
Cena regularna:
81,99 zł
Mitopharma EnzOmega® MSE dr Enzmann (60kap)
Opis
Mitopharma EnzOmega® MSE dr Enzmann (60kap)
- wspierają prawidłowego funkcjonowanie mózgu i pracę serca,
- pomagają w utrzymaniu prawidłowego poziomu cholesterolu we krwi,
- mają korzystny wpływ na skórę, włosy i paznokcie,
- przyczyniają się do utrzymania prawidłowego widzenia.
Informacje o produkcie:
EnzOmega®MSE od Dr.Enzmann to suplement diety w kapsułkach zawierający kwasy Omega 3 w wysokich proporcjach DHA 220 mg do EPA 530 mg.
Wartości odżywcze:
Składniki aktywne | 1 kapsułka | 2 kapsułki |
Kwas eikozapentaenowy (EPA) | 500mg | 1000mg |
Kwas dokozaheksaenowy (DHA) | 250mg | 500mg |
*RWS - Referencyjna Wartość Spożycia
Składniki:
Koncentrat oleju rybnego z sardeli (anchois) i sardynek, żelatyna, substancja utrzymująca wilgoć: glicerol (gliceryna), woda oczyszczona, przeciwutleniacz: witamina E
Sposób użycia:
1-2 razy dziennie po 1 kapsułce, najlepiej przed lub w trakcie posiłku z odpowiednią ilością płynu, nie rozgryzać.
Nie należy przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia. Suplement diety nie może być stosowany jako substytut (zamiennik) zróżnicowanej diety. Należy przestrzegać zdrowego trybu życia i zrównoważonego sposobu żywienia. Nie stosować w przypadku nadwrażliwości na składniki preparatu.
Przechowywanie:
Przechowywać zamknięte, w suchym, chłodnym miejscu, w sposób niedostępny dla małych dzieci.
Informacje o producencie:
Mito-Pharma Sp. z o.o. ul. Sikorskiego 22, 66-400 Gorzów Wlkp.Od ponad 10 lat firma MITO-PHARMA® jest prekursorem w szerzeniu wiedzy na temat mitochondriów w Polsce. Portfolio produktów stanowią preparaty powstałe w oparciu o wieloletnie badania naukowe renomowanej rady doradczej naukowców o międzynarodowym charakterze. Firma oferuje szeroką gamę ultraczystych substancji mitochondrialnych – Mitoceutyków® o najwyższej jakości, kompleksowe preparaty odżywcze, dostosowane do indywidualnych potrzeb współczesnego człowieka.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.