OstroVit Witamina C 1000 g cytrynowy
Opis
OstroVit Witamina C 1000 g cytrynowy
- Jest silnym antyoksydantem, który usuwa nadmiar wolnych rodników z naszych komórek
- Wykazuje dobroczynne działanie na układ nerwowy i odpornościowy
- Witamina C może przyśpieszać regenerację oraz wzrost mięśni, gdyż bierze bezpośredni udział w produkcji kolagenu (buduje tkankę mięśniową)
- Udowodnione dobroczynnie działanie wśród sportowców
- Wykazuje korzystne działanie w pielęgnacji naszej skóry - witaminowy kosmetyk
Informacje o produkcie:
OstroVit Vitamin C o smaku cytrynowym to najwyższej klasy preparat dla osób aktywnych fizycznie, zawierający kwas L-askorbinowy, czyli witaminę C. Idealna biodostępność została podyktowana wysokimi wymaganiami konsumentów.
Wartości odżywcze:
Składniki aktywne | Porcja | % RWS* | Na 100g |
Witamina C | 958mg | 1198% | 95,8g |
*RWS - dzienna Referencyjna Wartość Spożycia
Składniki:
Kwas L-askorbinowy (witamina C), aromat, substancje słodzące: sukraloza, acesulfam K.
Produkt może zawierać mleko (łącznie z laktozą), soję, orzeszki ziemne, inne orzechy, nasiona sezamu, owies, jaja, skorupiaki, ryby.
Sposób użycia:
Porcję 1 g (1 miarka) wymieszać w 100 - 150 ml wody lub soku. Proszę użyć miarki dołączonej do opakowania (1 ml). Nie zalewać gorącą wodą. Zaleca się spożywać 1 porcję dziennie, najlepiej w trakcie posiłku. Produkt przeznaczony dla osób dorosłych.
Nie przekraczać zalecanej dziennej porcji do spożycia. Suplement diety nie może być stosowany jako substytut (zamiennik) zróżnicowanej diety. Zalecany jest zrównoważony sposób żywienia i zdrowy tryb życia. Nie spożywać w przypadku uczulenia na którykolwiek ze składników produktu. Produkt nie powinien być stosowany przez dzieci, kobiety w ciąży i matki karmiące. Przechowywać w sposób niedostępny dla małych dzieci.
Przechowywanie:
Produkt należy przechowywać w sposób niedostępny dla małych dzieci. Nie stosować, jeśli wewnętrzne uszczelnienie zostało uszkodzone. Przechowywać w chłodnym i suchym miejscu.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.