62,99 zł
Cena regularna:
65,99 zł
Swanson FS Turmeric Ashwagandha & Ginseng (60 kap)
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Swanson FS Turmeric Ashwagandha & Ginseng (60 kap)
- Formuła o potrójnym działaniu pomaga organizmowi w walce ze stresem
- Trzy uświęcone tradycją zioła adaptogenne w jednej wygodnej kapsułce
- Pomóż energetyzować swoje ciało i umysł
Informacje o produkcie:
Nie pozwól, aby stres zagrażał Twojemu zdrowiu — przygotuj się z naszym Kompleksem Kurkumy, Ashwagandhy i Żeń-szenia. Ta unikalna formuła łączy w sobie trzy najskuteczniejsze, sprawdzone w naturze zioła adaptogenne, które pomagają energetyzować ciało i umysł, dzięki czemu możesz sprostać wyzwaniom zwiększonego stresu psychicznego i fizycznego.
Wartości odżywcze:
Składniki aktywne | 1 kapsułka | Referencyjne wartości spożycia |
Ashwagandha (Withania somnifera) (korzeń) | 200mg | * |
Żeń-szeń amerykański (Panax quinquefolius) (korzeń) | 200mg | * |
Kurkuma (Curcuma longa) (kłącze) | 200mg | * |
*RWS - dzienna Referencyjna Wartość Spożycia
Składniki:
Żelatyna, maltodekstryna, mąka ryżowa, krzemionka
Zalecane dawkowanie:
Jako suplement diety, zażywaj jedną kapsułkę raz do dwóch razy dziennie z jedzeniem i wodą. Nie przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia.
Produkt nie może być stosowany jako substytut prawidłowo zróżnicowanej diety.
Przechowywanie:
Przechowywać w ciemnym i suchym miejscu w temperaturze pokojowej, w sposób niedostępny dla małych dzieci.
Informacje o producencie:
Swanson Health Products 4075 40th Ave South, Fargo, ND 58104, United StatesWszystkie suplementy i witaminy dostarczane przez jedną z największych firm suplementacyjnych na świecie SWANSON Health Products są gwarancją najwyższej jakości produktu, ekologicznego procesu produkcji, najlepszych składników i kontrolowanego pochodzenia użytych komponentów. Wszystkie produkty SWANSON posiadają prestiżowy certyfikat GMP (Good Manufacturing Practice - Dobra Praktyka Wytwarzania)...
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.