74,99 zł
Cena regularna:
81,99 zł
Swanson Ashwagandha KSM-66 250mg - (60 kap)
Opis
Jakie są zalety odżywki Swanson Ashwagandha KSM-66 ?
- Wysoka bioprzyswajalność.
- Wzmacnia układ odpornościowy.
- Chroni tkanki przed uszkodzeniami wywołanymi wolnymi rodnikami
Informacje o produkcie:
Swanson Ashwagandha KSM-66 to produkt zawierający najwyższej jakości ekstrakt Ashwagandhy KSM-66 standaryzowany na zawartość bioaktywnych substancji, tj. witanolidów. Witanolidy z ekstraktu ashwagandhy mają podobną strukturę do endogennych hormonów płciowych m.in. testosteronu, estrogenów, androstendionu czy DHEA, dzięki czemu działają aktywnie w układzie dokrewnym.
Wartości odżywcze:
1 kapsułka | |
Aszwaganda ekstrakt KSM-66® certyfikowana | 250mg |
Składniki:
Aszwaganda, otoczka kapsułki: hydroksypropylometyloceluloza, mąka ryżowa, substancja wypełniająca: dwutlenek krzemu, ekstrakt ryżowy.
Zastosowanie:
Przeznaczenie: dla osób dorosłych, ćwiczących rekreacyjnie i sportowców, dążących do rozwoju masy mięśniowej oraz wykonujących bardzo wytężony lub długotrwały wysiłek fizyczny prowadzący do zmęczenia mięśni i wyczerpania zapasów glikogenu w mięśniach szkieletowych.
Sposób użycia:
Zalecana dzienna porcja: Jedna kapsułka dziennie. Nie przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia. Produkt nie może być stosowany jako substytut prawidłowo zróżnicowanej diety.
Przechowywanie:
Przechowywać w temperaturze pokojowej, w sposób niedostępny dla małych dzieci. Produkt niewskazany dla kobiet w ciąży i karmiących.
Informacje o producencie:
Swanson Health Products 4075 40th Ave South, Fargo, ND 58104, United StatesWszystkie suplementy i witaminy dostarczane przez jedną z największych firm suplementacyjnych na świecie SWANSON Health Products są gwarancją najwyższej jakości produktu, ekologicznego procesu produkcji, najlepszych składników i kontrolowanego pochodzenia użytych komponentów. Wszystkie produkty SWANSON posiadają prestiżowy certyfikat GMP (Good Manufacturing Practice - Dobra Praktyka Wytwarzania)...
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.