62,99 zł
Cena regularna:
65,99 zł
Swanson Full Spectrum Goji Berry 500mg - (60 kap)
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Jakie są zalety odżywki Swanson Full Spectrum Goji Berry ?
- Odżywka od SWANSON Health Products.
- Posiada prestiżowy certyfikat GMP.
- Naturalne źródło witaminy C
- Wspomaga budowę i regenerację komórek
- Wspiera funkcje wzroku
Informacje o produkcie:
Full Spectrum Goji Berry to - ekstrakt z jagody goji. Jest to bogate źródło witamin i aminokwasów oraz minerałów śladowych w jednym suplemencie diety. Suplement diety wykazuje działanie odmładzające komórki i ciało, powstrzymuje siwienie i wypadanie włosów. Ponadto, odżywka pochodząca z USA poprawia wygląd skóry, wspiera układ immunologiczny (lepsza odporność) oraz reguluje prawidłowy poziom ciśnienia oraz cyrkulację krwi w mózgu i naczyniach kapilarnych (włosowatych).
Wartości odżywcze:
Wartość odżywcza | 2 kapsułki | 4 kapsułki | % realizacji dziennego zapotrzebowania RDA |
Goji (Lycium Barbarum) | 1g | 2 g | * |
Składniki:
Goji, otoczka kapsułki: żelatyna, maltodekstryna, substancje przeciwzbrylające: sole wapniowe kwasów tłuszczowych i dwutlenek krzemu, mąka ryżowa.
Sposób użycia:
Dwie kapsułki 1-2 razy dziennie. Nie przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia. Produkt nie może być stosowany jako substytut prawidłowo zróżnicowanej diety.
Przechowywanie:
Przechowywać w temperaturze pokojowej, w sposób niedostępny dla małych dzieci. Produkt niewskazany dla kobiet w ciąży i karmiących.
Informacje o producencie:
Swanson Health Products 4075 40th Ave South, Fargo, ND 58104, United StatesWszystkie suplementy i witaminy dostarczane przez jedną z największych firm suplementacyjnych na świecie SWANSON Health Products są gwarancją najwyższej jakości produktu, ekologicznego procesu produkcji, najlepszych składników i kontrolowanego pochodzenia użytych komponentów. Wszystkie produkty SWANSON posiadają prestiżowy certyfikat GMP (Good Manufacturing Practice - Dobra Praktyka Wytwarzania)...
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.